Пропонуємо ознайомитись
з прикладами запитань і завдань,
які використовуватимуться
під час конкурсної співбесіди і оцінюються балами

  1. Графічний диктант.

Наприклад: 2 клітинки праворуч, 2 клітинки вгору, 1 клітинка праворуч, 2 клітинки вниз і т. д. за заданою схемою (→→↑↑→↓↓)

  1. Малюнок людини.

Наприклад: Намалювати людину; намалювати дівчинку; намалювати хлопчика.

  1. Практичне завдання, для визначення розвитку уяви, як дитина орієнтується в геометричних фігурах, лічбі об’єктів, розташуванні об’єктів на площині.

Наприклад: На що схожий набір фігур? Порахуй фігури. Порівняй їх.

  1. Практичне завдання «Знайти фігуру»

Наприклад: серед зображених обєктів дитині за певний час пропонується знайти фігури, вказані вчителем, і відмітити їх позначкою.

  1. 5. Практичне завдання на визначення орієнтовного рівня сформованості дрібної моторики рук.

Наприклад: обвести або заштрихувати олівцем просту фігуру.

  1. Бесіда на вивчення базового показника словесно-логічного мислення дитини.

Наприклад: «Чим відрізняється яблуня від ялинки?»

  1. Бесіда на визначення рівня базових знань дитини про себе та навколишній світ, відповідно до вимог навчальної програми дошкільних навчальних закладів.

Наприклад: назвати своє прізвище, ім»я, по батькові, домашню адресу, пори року…

  1. Запитання з логічним навантаженням відповідно до дітей даної вікової категорії.

Наприклад: серед зображених обєктів знайти зайвий і пояснити чому він зайвий  (стіл, стілець, метелик, ліжко – «метелик» зайвий, бо це комаха, а «стіл, стілець, ліжко» – меблі).

  1. Вправи та запитання на виявлення рівня словникового запасу майбутнього першокласника, розвиток усного мовлення, вміння дитини висловлювати свою думку.

Розповідь за картинкою.

  1. Вправи на визначення здібностей та готовність дитини до поглибленого вивчення іноземних мов: фонематичний слух, артикуляційна зрілість, слухова пам»ять.

Наприклад: Повторити англійські слова або коротке речення, які промовив учитель. Почути і назвати  звук, який повторюється в словах, що назвав учитель.